İPTAL & İADE & DEĞİŞİM
Değiştirmek veya İade Etmek İstediğim Ürünü Nasıl Geri Göndereceğim?
Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkartılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim ve iade işlemi için Yurtiçi Kargo ile tarafımıza geri gönderebilirsiniz.
Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin değişim ve iade işlemi gerçekleştirilmemektedir.
İade ve değişim adresimiz:
Mondoline Aksesuar ve Dış Tic.Ltd.Şti
Merkez Mh. Göktürk Cd. No: 52/B2 Göktürk / Eyüpsultan / Istanbul
Müşteri hizmetleri numaramız 0542 497 36 57'yı-i aradığınızda, müşteri temsilcisi arkadaş- larımız sizlere bu konu hakkında yardımcı olacaklardır.
Değişim İşleminde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
Eğer tarafınıza gönderdiğimiz ürün defolu, hatalı veya verdiğiniz siparişten farklıysa bu durumda kargo ücreti firmamız tarafından karşılanır, değilse ürünün tarafımıza geliş kargo ücreti ve değişimden sonra göndereceğimiz yeni ürünün kargo ücreti size aittir.
İade İşlemlerinde Kesinti Gerçekleşir mi?
Hayır, satın aldığınız ürünlerin iade tutarlarından herhangi bir kesinti gerçekleşmez.
Ürünlerin size ulaşması amacıyla ödediğiniz Kargo Ücreti ve Kapıda Ödemeli siparişlerinizde tahsil edilen Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli iade edilmemektedir.
Siparişim tarafıma hasarlı ulaşırsa ne yapmalıyım?
Hafta içi 09.00-18:00 saatleri arasında 0542 497 36 57 numaralı telefondan müşteri temsilcimize ulaşabilirsiniz.